filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I attempted to purchase a SIM card for South Africa approx. 2 weeks before our holiday, I received no confirmation of the purchase but the transaction had gone through on my credit card so I assumed all was fine. They assured me the SIM had been sent but it didn't...
Read more
1.0
#1019524
Reply to reviews
I placed an order on 03/10/2016, & sent a query the following day about the requirement to provide passport details. I received a response quickly There is actually no need to upload the passport, as the operator has removed that restrictions as of 1 Oct (We are going...
Read more
1.5
I didn't like
  • Appears to have vanished
#942750
Reply to reviews
Unfortunately have been Bly only just found this site after spending $100 AUD. First off SIM did not arrive prior to my departure but they did follow through with a replacement card waiting for me at my hotel in Italy. Unfortunately it has been a litany of disasters...
Read more
1.0
Cernobbio, Lombardy
I didn't like
  • Defective product
#927047
Reply to reviews
Used Holiday phone recently for a trip from Australia to Italy but didn't work and absolutely no response from Holiday phone ( bar automated responses saying they'd get back within 24 hours - which never happened). Rip-off! Request for refund completely ignored. Avoid!!
Read more
Anonymous
Anonymous

I agree after paying £50 to them for a sim card when I went to the Philippines. It never worked on arrival, I had no idea of what my number was, there was no money loaded on t...

1.3
#776615
Reply to reviews
Received SIM for Spain before departure and accompanying letter informed that SIM only work once arrived in Spain and no setting-up would be required. However, discovered that PIN was necessary to unlock and having left the card at home having installed the SIM I had...
Read more
1.0
I didn't like
  • Poor customer service
  • Defective product
#703164
Reply to reviews
I ordered a SIM card and I gave them my date when I was leaving Australia and that was within the allocated time for my SIM to arrive. Ts&Cs also mentioned that I will be notified by an email when my SIM is shipped I nevere received any emails and contacted them...
Read more
1.0
Southbank, Victoria County
#687754
Reply to reviews
I used holidayphone last year and i was ok with the service I received. However, I ordered a sincard for Germany last winter and the freaking card arrived a week after I returned from the trip. This summer i will go to the US with my family and stay there for a month....
Read more
HolidayPhone
HolidayPhone

Hi Yigit, We're very sorry to hear that you haven't received your SIM card. We are of course happy to send a replacement SIM as you haven't received yours - if you still would...

#655314
Reply to reviews
The phase Money Back Guarantee. And " Don't worry , there are not a lot of strings attached " , and "right to cancel my any order without specifying a reason" . Are just a few things they advertise to get your MONEY. There are many companies in Europe and the U.S. ,...
Read more
HolidayPhone
HolidayPhone

Hi, We're very sorry to hear you are unhappy. It's correct that we do have a money-back-guarantee which applies if there is any sort of issue with the SIM-card. You also alway...

1.0
#643733
Reply to reviews
I ordered two sims and was only able to get one to work with data, no phone calls could be made. No support, poor instructions, total scam. i lost contact with my 13 year old son who was staying at another family's home and could not reach him based on this issue. I...
Read more
Anonymous
Anonymous

Not everything in life is perfect but, on balance, I think that Holidayphone have delivered here.

Anonymous
HolidayPhone AB

Hi, We're really sorry to hear about your issues and that you felt you didn't get the help you wanted. We always aim to reply as quickly as possible with a solution, unfortuna...

I liked
  • Order placement was smooth
I didn't like
  • Arrogant customer support
#619225
Reply to reviews
They took £19.90 for a sim to use in france. Little did i know the sim was fake and blank. So basically arrived in france and it wouldn't work. 48 hours later i ring them and they told me to send sim back to address IN SWEDEN!!!! for refund (trying to remove any...
Read more
Anonymous
HolidayPhone AB

Hi, We're very sorry to hear that you are not happy with our services and that you had issues with your SIM card! We, of course, want all of our customers to be happy and have...

1.0
I didn't like
  • Are daylight scammers
#613461
Reply to reviews